reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Svajdlenka

Juraj Svajdlenka

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Webmaster amatér, otec a manžel amatér, cestovateľ amatér a samozrejme blogger amatér. Zoznam autorových rubrík:  InternetTechnológiePostrehySúkromnéNezaradené

reklama

Postrehy

Čítate etikety na potravinách?

Juraj Svajdlenka

Čítate etikety na potravinách?

Čítate etikety na potravinách? Priznám sa, že ja som ich doteraz veľmi nečítal. Ale určite začnem. Prečo?

  • 19. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 152
Homo zberateľ

Juraj Svajdlenka

Homo zberateľ

Je tu vôbec niekto, kto v živote nič nezbieral? Určite ste v mladosti zbierali známky, servítky, krabičky zo zápaliek, alebo niečo podobné. Určite si pamätáte na tú radosť, keď sa Vám podarilo zohnať ďalšiu známku do Mongolskej série, prípadne sa Vám podarilo zohnať obálku z USA so známkou od rodiny z tretieho kolena.

  • 14. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Keď sa chlapi menia na otcov

Juraj Svajdlenka

Keď sa chlapi menia na otcov

Mať malé deti prináša veľa radostí ale i starostí. Kto deti má, ten si dôsledky tejto vety určite uvedomuje. Ten kto ich ešte nemá, ten to aj tak nepochopí. Takisto ako ja, keď som bol mladší a slobodný a môj bývalý spolužiak, čerstvý otecko, mi vysvetľoval, aké je to perfektné chytiť svoje dieťa, batoľa do ruky. Nevideli sme sa už pár rokov a počas vysokej sme spolu hojne navštevovali pohostinské zariadenia, ponocovali pri hraní počítačových hier, no proste žili sme štandardný vysokoškolský život. To, že sa bude v budúcnosti rozplývať nad takými malichernosťami, ako je potomstvo, ma vtedy dosť šokovalo. Keď sa mi narodil môj syn Riško, tak som ho prvýkrát pochopil.

  • 22. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
reklama
SkryťZatvoriť reklamu