reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Svajdlenka

Juraj Svajdlenka

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Webmaster amatér, otec a manžel amatér, cestovateľ amatér a samozrejme blogger amatér. Zoznam autorových rubrík:  InternetTechnológiePostrehySúkromnéNezaradené

reklama

Technológie

Počítačový pravek

Juraj Svajdlenka

Počítačový pravek

Sedím doma za notebookom a píšem tento článok. S počítačmi robím už dlhšiu dobu. Nezachytil som úplný začiatok tejto technológie, ale nebol som od neho ďaleko.

  • 26. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 36
Platíme primeranú cenu za DVD filmy?

Juraj Svajdlenka

Platíme primeranú cenu za DVD filmy?

Dnes som bol na výstave MODDOM v Inchebe. Okrem stánkov s predajcami nábytku, tu bol chlapík, ktorý ponúkal nové ale i dávnejšie vydané DVD. Tu som si spomenul na cenu originálnych DVD v ich začiatkoch a v duchu som sa zasmial. Keď začali vychádzať filmy na DVD, na Slovensku stáli filmy zhruba 900 korún za film. Dnes je možné kúpiť novinky za 10 eúr. V novinových stánkoch sa dajú filmy na DVD kúpiť okolo 2 eúr. Znižovaniu cien DVD filmov, však predchádzala dlhá cesta. Ich vydávatelia sa len ťažko vzdávali svojich ziskov. Tomu, že sa dnes dajú kúpiť filmy za cenu okolo 2 eur vďačíme viacerým faktorom. Pozrime sa na ne bližšie.

  • 19. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu